Τα 10 χαρακτηριστικά ενός καλού manager σύμφωνα με τη Google

Η εταιρεία μπορεί να ξοδέψει χρήματα και χρόνο σε αναζήτηση ταλέντων, συνεντεύξεις και προσφορές αλλά αν η ηγετική ομάδα της ομάδας που θα δημιουργηθεί δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα καθήκοντά της τότε δεν θα έχει απολύτως αποτέλεσμα. Στον αντίποδα μία καλή διευθυντική μπορεί να απογειωθεί ακόμη και μία ομάδα εργαζομένων.

Γι 'αυτό το λόγο εδώ και 10 χρόνια η Google πραγματοποίησε μία εκτεταμένη έρευνα με την κωδική ονομασία «Project Oxygen». Ο στόχος; Να αποσαφηνίσει τι κάνει τον τέλειο μάνατζερ, ώστε να εκπαιδεύσει τους ηγέτες της εταιρείας να αναπτύξουν αυτές τις συμπεριφορές. Η έρευνα έχει αποδώσει, καθώς όλα αυτά τα χρόνια η Google έχει δει σημαντική βελτίωση στον κύκλο εργασιών των εργαζομένων, την ικανοποίηση και την απόδοση τους.

Δύρε, εϊ.

  1. Να είναι καλός προπονητής

Από το να σπεύσει να επιλύσει το κάθε πρόβλημα είναι προτιμότερο να αξιολογήσει την ευκαιρία για να διδάξει κάτι στους υφιστάμενους του.

  1. Να αποφεύγει το micromanagement

Ένας σωστός διευθυντής πρέπει να δώσει τη δυνατότητα στο προσωπικό του να είναι δημιουργικοί, να μην ρίξουν και να κάνουν λάθη.

  1. Εμπιστοσύνη

Σύμφωνα με την έρευνα το σημαντικότερο στοιχείο για να απογειωθεί η απόδοση της ομάδας είναι να εμπιστευθεί το αίσθημα ασφάλειας και η εμπιστοσύνη.

  1. Νιϊνέ, Πάιις Καιϊ -Στεχομοϊλ.

Ο σωστός διευθυντής δεν φοβάται να σηκώσει τα μανίκια και να πέσει με τα μούτρα στη δουλειά όταν παραστεί ανάγκη. Με αυτό τον τρόπο δίνει το καλό παράδειγμα και στους υπόλοιπους.

  1. Είναι επικοινωνιακός

Ένας διευθυντής θα πρέπει να ακούει να κατανοεί τα προβλήματα της ομάδας και να δείχνει την απαραίτητη εμπιστοσύνη.

  1. Στηρίζει τη βελτίωση

Θα πρέπει να εμψυχώνει και να επιβραβεύει στις επιτυχίες και την ίδια στιγμή να δίνει την κατάλληλη ανατροφοδότηση όταν κάτι πάει λάθος.

  1. Έχει ξεκάθαρο όραμα

Η πραεϊ -kei kei kaThrer. yyna y y y y y y y y y ymai y yyyyyyyyyye. Θα πρέπει όμως το όραμα και η στρατηγική να είναι ξεκάθαρα και για τα μέλη της ομάδας.

  1. Είναι γνώστη του αντικειμένου

Ένας πολύ καλός διευθυντής θα πρέπει να γνωρίζει και να κατανοεί το αντικείμενο εργασίας του προσωπικού του.

  1. Να συνεργάζεται

Οι κακοί διαχειριστές βλέπουν τα υπόλοιπα τμήματα μιας εταιρικής ανταγωνιστικής. Οι καλοί διευθυντής βλέπουν τη μεγάλη εικόνα και μπορούν να συνεργαστούν.

  1. Είναι αποφασιστικός

Ένας καλός διευθυντής δεν είναι παρορμητικός αλλά είναι αποφασιστικός. Από τη στιγμή που γνωρίζει τα δεδομένα λαμβάνει τις κατάλληλες αποφάσεις και παραμένει σε αυτές.