Οι 5 συνήθειες που ενθαρρύνονται&αναγνωρίζονται στον εργασιακό χώρο

Η ικανότητα να κατανοήσουμε και να σεβόμαστε τις απόψεις και τις εμπειρίες των άλλων είναι κρίσιμη στον σύγχρονο εργασιακό χώρο. Η διαχείριση των διαφορών και η επίδειξη κατανόησης ενθαρρύνει τη συνεργασία και την επίλυση προβλημάτων, ενισχύοντας έτσι τις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων και ηγετών.

Οι πέντε συνήθειες των ενσυναισθητικών ανθρώπων που πρέπει να υιοθετήσουμε

1.  Να είστε υπομονετικοί

Αναμφίβολα είναι βαθιά εκνευριστικό όταν κάποιος δεν καταλαβαίνει ακόμα πώς να χρησιμοποιεί το κουμπί σίγασης στις βιντεοκλήσεις ή όταν βλέπετε τον συνάδελφό σας να αργεί να απαντήσει στο μήνυμά σας. Αλλά κάντε μια συνειδητή προσπάθεια να δουλέψετε πάνω στην υπομονή και την κατανόησή σας. «Κατεβάστε ταχύτητα» και δώστε χώρο στους ανθρώπους να σκεφτούν.

2. Συντονιστείτε στη γλώσσα του σώματος

Η συνειδητή χρήση της γλώσσας του σώματος είναι σημαντική για την αποτελεσματική επικοινωνία και την ενσυναίσθηση. Η επαφή με τα μάτια, η θέση και η στάση του σώματος μπορεί να μεταδώσουν σημαντικά μηνύματα και να ενισχύσουν την επικοινωνία.

3. Να είστε «περίεργοι»

«Οι πιο ενσυναισθητικοί άνθρωποι είναι από τη φύση τους περίεργοι», λέει η Nicklin. «Κάνουν ερωτήσεις που άλλοι δεν έκαναν για να εμβαθύνουν περισσότερο στην εικόνα και τις εμπειρίες κάποιου, ώστε να κατανοήσουν με μεγαλύτερη σαφήνεια την απόφασή τους».

4. Εκτιμήστε τη δύναμη του να λέτε «ευχαριστώ»

Η Nicklin προσθέτει: «Η ευγνωμοσύνη σας και το ευχαριστώ είναι μια πολύ καλή επιλογή∙ Οι ενσυναισθητικοί ηγέτες και οι επικοινωνιολόγοι εκτιμούν μια χειρονομία ευχαριστίας και κατανόησης, ως κάτι που δεν είναι καθόλου ασήμαντο. Η δύναμη του «ευχαριστώ», μια καλά προσεγμένη συνάντηση με τη ζωή ή μια προσωπική γραπτή ανταπόκριση, όλα δείχνουν ότι κατανοείτε και εκτιμάτε τον αποδέκτη».

5. Γίνετε καλός ακροατής 

Αν έχετε μια συζήτηση με έναν άνθρωπο με υψηλή ενσυναίσθηση, είναι πιθανό να έχετε φύγει με την αίσθηση ότι πραγματικά άκουγε αυτό που είχατε να πείτε», σημειώνει η Nicklin. «Αυτό συμβαίνει επειδή οι ενσυναισθητικοί άνθρωποι κατανοούν τη σημασία του να «ακούς» και να «βλέπεις» πραγματικά τον άλλον, πέρα ​​από το να ακούς απλώς τα λόγια του. Αυτό το σύνολο δεξιοτήτων όχι μόνο σας επιτρέπει να καταλάβετε καλύτερα πώς να εργάζεστε – ή να ζείτε – με τους άλλους, αλλά δημιουργεί εμπιστοσύνη και ηρεμία σε εκείνους με τους οποίους συνδέετε».